Glad Påsk!

Glad Påsk alla läsare!

Igår var jag hem till mina föräldrar för att fira min syster som fyllde år i början av veckan. Till henne hade jag självklart med en tårta men den kommer i ett senare inlägg. Jag hade dessutom med mig dessa påskharar. Tycker inte riktigt att jag lyckas få dem att se ut som påskharar men jag bjuder på en bild ändå.

Kakorna är sugar cookies med smak av citron. Pälsen är kristyr som jag smaksatt med citron och nosen/öronen är sockerpasta. Vill ni läsa receptet på kakorna och kristyren hittar ni det här.

 

Detta blir även mitt bidrag till Månadens sötsak som denna månad är sagolikt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för jättegod tårta och fina påskharar. Många kramar från mamma

2012-04-06 @ 17:09:02
Postat av: Martina

Påsk haren är ju jätte fin och söt!

Ha en fortsatt glad påsk!

I från oss på Åkervägen

2012-04-06 @ 21:56:48
Postat av: Sabina

Nämen vad söt :D

2012-04-12 @ 13:11:31
URL: http://sabinabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: