Tårta - Star Wars

Förra helgen hade min jobbarkompis kalas för sin som som fyllt 7 år och jag hjölpte till med tårtorna till detta kalas. Elias hade sett en bild på en tårta och önskade sig en likadan, svart med stjärnor, logga och hans namn i gult. Dessutom skulle det vara en figur från Star Wars på tårtan. Tårtan skulle innehålla jordgubbar och vara laktosfri men i övrigt fick jag fria händer på smaker.
 
 
Tårtan består av ljusa bottnar fyllda med ahlgrens bilar-fluff, jordgubbssylt och grädde. Den är täckt och dekorerad med marcipan och Darth Vader-figuren är ett tårtljus. Eftersom jag inte fick någon bra bild på tårtan själv var Sandra snäll och tog en till mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tårtorna var både jättegoda och supersnygga! Det blev en riktig hit på Elias Star Wars-kalas! :))

Svar: Kul att ni tyckte om dem! :)
Linda

2012-09-22 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: