Kakfat

För ett per veckor sedan gjorde jag ett kakfat. Jag har velat haft ett våningskakfat ganska länge men inte hittat något jag varit helt nöjd med. När jag såg en variant av detta kakfat blev jag väldigt sugen att göra ett eget. Det bästa med det hela är att alltihop kostde mig endast 23 kronor. Detta eftersom jag fick lim av Rasmus, en kopp och ett fat hade vi redan hemma och nedersta tallriken samt översta fatet och koppen köpte jag på loppis. Bilden är inte den bästa men den är den enda jag kan bjuda på för tillfället.


Kommentarer
Postat av: tessan

vad smart ;)

2011-09-15 @ 21:30:46
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilket härligt kakfat! Kanske tar jag och lånar din fantastiska idé!

2011-09-22 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: